Kvalme

Sitter hemma med ett illamående som inte är att leka med och feberkänningar. Usch. Hoppas det lättar under dagen så jag kan jobba imorgon, det är så tråkigt att vara hemma sjuk. Slapp kräkas igår men hade istället en feber på nästan 39grader. Jag & Sweet M såg i alla fall färdigt säsong 4 av supernatural och det slutade ju så spännande att vi var tvungna att se första avsnittet på säsong 5 också. Nu är det nästan så man vill se avsnitten saktare eftersom det snart är slut. Det ska tydligen komma en säsong 6 också men det dröjer nog ett tag.
Vi såg också Love Actually! Både pappa och flera vänner har tjatat på mig i flera år om att jag ska se den och igår gjorde jag det äntligen. Jag blev inte besviken, det var en riktig feel-good film och jag kände mig sådär mysigt glad och hoppfull efteråt. Att jag dessutom har en liten thing för både Alan Rickman och Liam Neeson gjorde inte saken sämre.



Nu ska jag skynda mig till affären och handla lite, bäst att passa på innan jag börjar må ännu sämre.

Love Left
Postat av: Zarah

Haha! Det är massor som har tjatat länge på mig att jag ska se den. jag såg den för en månad sen. Efteråt tänker jag: Varför har jag inte sett den förut?" :P

Hoppas allt är bra med dig, bb.

<3

2010-04-19 @ 16:18:31
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Catharina

Det är tidernas feelgoodfilm! Gratulerar till att äntligen ha sett den ;-) Kram på dej!

2010-04-19 @ 20:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0