Mini-Cupcakes & Supernatural

Det är min plan för kvällen! Sitter hemma och väntar på att M ska komma hem, hade tråkigt och kom på att jag skulle baka. Så nu är andra plåten mini-cupcakes i ugnen och det luktar mums här inne. Choklad är såklart smaken och i några har jag blandat i krossad Marabou Mint. Nam Nam Nam.
Clash of the Titans var inte så dålig förresten. Den förtjänar inte så usel kritik som den fått på en del ställen. Det är ju inte en film lagad för att beröra en djupt emotionellt eller få en att riktigt gnugga geniknölarna. Det är en actionfilm med storslagna scener, häftig grafik och lättsmält story. Vilket man vet innan man ser denna. Vilket får mig att undra på vilka premisser dem som gett den helt usla betyg sett den på? Tror man att Clash of the Titans ska ge en värsta bästa filmupplevelsen så är det klart att man blir besviken. Men förväntar man sig 1 1/2 timmes underhållning finner man det här.

Mina Cupcakes!!
+
= Nice sunday evening!

Love Left
Postat av: Mariam

Ja det gör jag. The time of the sidecut has passed. Det växer så det knakar i alla fall, det är jag glad över!



Yummie, jag åt också cupcakes idag :D

2010-04-25 @ 22:35:49
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Zarah

Hahah det avsnittet är så himla stört! Jag gillar när dom härmar Horatio från CSI Miami ;D

2010-04-27 @ 10:59:24
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Jonna

vad gott! :)

2010-04-27 @ 14:39:32
URL: http://jonnabis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0