Moments that last

Jag hade turen att få träffa och mysa med Isa massor nu när jag var hemma i påsk. Hon är en av mina allra allra bästa vänner, en sådan som vet allt om mig, som jag kan berätta vad som helst för och som jag vet alltid finns där. Som jag finns för henne. Hon är inte bara vän, hon är familj. I november fick hon och hennes Ante en underbar dotter som jag är stolt bonus-moster till. Milla heter charmtrollet och jag bara smälter varje gång jag tittar på bilderna jag tog av henne nu senast.


Kolla surläppen på denna, haha såå söt!
Måste lägga in en bild på mig & Isa med, från underbara Oslo tiden.

Sisters in Arms <3

Love Left
Postat av: sandra

herregud så söt hon är!!

surläppen är ju urgullig! :)

2010-04-09 @ 22:28:07
URL: http://pandys-sandra.blogspot.com
Postat av: Isabella

Åh älskade vän så fint du skriver, jag får tårar i ögonen! Du vet att jag känner samma sak för vår vänskap, och det spelar ingen roll var du bor eller är i livet - Du finns i hjärtat alltid. Superfina bilder, och jag längtar redan så jag spricker tills vi kan ses nästa gång! Sisters in arms <3

2010-04-10 @ 08:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0