Morra'

Hei-a!
Jag hade en superfin dag igår, massa mys ute i solen, skratt med kollegor och bara allmänt schysst stämning på jobbet. Efter det var jag hos JK och åt god mat, såg scrubs och gosa. Hade inte träffats på en vecka så det var skönt att se han igen. :)
Idag har jag tidigvakt vilket betyder att jag är färdig på jobb 14.45, ah bästa vakten. Sen blir det Yoga. Kaanske får jag prova Zumba också! Har så sjukt lust att pröva det, verkar ju jättekul. Men jag är på ca plats 30 i väntelista så vi får se, ska dit och hoppas i alla fall. Går det inte tar jag en tur på stan en timme tills yogan ska börja. Behöver ändå kika efter ny bikini och kanske ett par klänningar till turkietresan. Jag var ju på Avancerad Yoga igår också och det var en blandad upplevelse. Det var dels jättebra träning för det var ett tufft pass, jag blev genomsvettig. Tränaren var duktig men jag tyckte hon var alldeles för pushig och gapig. Yoga för mig är verkligen en ego-grej. Jag gör yoga för att jag mår bra av det, för att jag varvar ner, hittar mig själv och lyssnar till min andning och min kropp. För mig är yoga långsamt, härligt och avslappnande. Det var det inte igår, det var stenhårt. Jag är fortfarande kluven till om jag vill gå på det igen, på ett sätt känns det som att jag då lika gärna kan gå på tex. aerobics och svettas men samtidigt så älskar jag ju yoga positionerna... Hm, måste fundera lite. Jag försöker lägga allt jag lär mig på minnet dock och läser om boken jag lånade igen och igen för att så småningom kunna göra yoga hemma.
Nu måste jag göra mig klar och springa till bussen.

Ha en fin fredag. So long! <3

Love Left
Postat av: Zarah

Jag har heller inte tid i helgen men till veckan borde det inte vara något problem :)



Är det Ein Herz für Kinder-skylten som sitter på kylskåpet, på bilden? ;)

2010-04-23 @ 20:16:44
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0