MyseliMys

Efter att ha hetsätit en Magnum Gold (jag var inte ens sugen på glass men var ju tvungen att smaka den) för att hinna äta upp den innan vi började se SAW VI mår jag nu lite illa. Jag vet inte om det är Magnumens eller filmens fel iofs. Sällskapet för kvällen var Elin, Matte, Anton & Jens. Mycket trevligt. Förutom att se film surfade vi runt på den fantastiska sidan www.awkwardboners.com. IT'S GENIOUS! (förlåt jens!)
Har köpt en Ben&Jerry's glass också, någon Half baked blabla... inte smakat den i alla fall.

Räknar med en fruktansvärd träningsvärk imorgon, var på gymmet idag med mamma & lillebror och jäklar vad dom körde. Fick ju kämpa som ett djur för att hänga med och så fort jag tog en andningspaus kom det "vilken övning gör du just nu?..." Får se om jag tar mig ur sängen imorgon bitti. Dags att sova nu dock, ögonen faller ihop. Det blir lite dålig uppdatering just nu, så mycket annat att göra hela tiden. :) Natti ♥

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0