Natti

Jag har haft en jättefin dag idag, mysigt att träffa alla ungar igen och solen har verkligen strålat. Klarblå himmel och ingen vind. Kan knappt tro att det är Tromsö. Verkar bli fint imorn med men sen ska det bli regn. Jaja, det tar ju bort snön i alla fall. Dags att byta ut min tjocka vinterjacka mot min tunnare Bergans softshell. <3 Har sett två eppies Supernatural nu på kvällen, aww, har ju saknat Dean & Sam. Är dock extremt trött nu, tror det hänger kvar lite sen resan igår. Dags att sova och samla krafter för imorgon.
Natti Natti.

Bild från imorse, har mina nya solglasögon med spegelglas som jag älskar! Och mysigaste tubhalsduken som jag också är kär i.

Love Left
Postat av: Mariam

hey sexy lady, i like your flow, your body's bangin', out of control

2010-04-07 @ 01:24:37
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Mariam

sv: no0o0o0o0 we shall have a talk about that! :P



Jaaaa visst har det? och ändå klippte jag av en bra bit senast! :D ps. i love the skull ring

2010-04-07 @ 10:57:01
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Isabella

Så du köpte den till slut? :P Den klär dig!

2010-04-07 @ 14:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0