Out of the woods

God förmiddag! Jag har varit effektiv denna lördag, redan hunnit rensa ut bland mina tidningar (vilket alltid är ett skitgöra, jag vill helst spara alla men vet ju att jag inte kommer läsa om dom så.. nu är det ordentligt rensat. Mina ELLE, Nemi och Hälsa tidningar sparar jag. :) ) Har dammsugit, varit på en dryg timmes härlig promenad med sweet M, läst lite och duschat. Nu är jag klar för att dra till JK och mysa resten av dagen. Inviger min nya fina tröja från Gina Tricot. Det är milt och slaskigt ute så det blir nog gummistövlar på. Mindre smickrande men hey, jag bor trots allt i tromsö. Längtar massor till jag kan dra på mig mina converse! <3 Har lust att köpa ett par vita till i sommar med, har klassiska svarta nu.
Så här ser jag ut idag...



Hoppas alla får en jättefin lördag. PUSS!

Love Left
Postat av: Kombon M

Väldigt rent och fint här nu, jag som var lite orolig att du inte skulle komma ihåg hur dammsugaren fungerade, LOL!!!! puss



Jag ska se lite eppies av insert series, fortsätta surfa efter alternativa karriärer och nya jobb, och mest viktigt: INTE läsa på min braiga bok. ROTFL!!!

2010-04-10 @ 19:33:56
URL: http://feeorin.blogg.se/
Postat av: Isabella

Du är så fin! Älskar dig <3

2010-04-11 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0