Press Pause Please

Dagar flyer iväg. Att ha semester kan vara otroligt stressig. Jag flänger mellan mamma, pappa och vänner. Vill träffa alla mest möjligt. Önskar att jag kunde pausa tiden lite ibland. Är så glad & tacksam att jag fått vara med bästa Isa och hennes underbaraste dotter i tre dagar i alla fall. Igår var det shopping och stan hela dagen, från 10-16 traskade jag runt med tappra Isa & Elin i följe. Jag provade och provade och provade. Blev en del köpt också, tydligen har jag en fetish för randigt just nu. Så fräscht ju, marint, rött, vitt och randigt. Me Like! Nu vill jag bara att det ska bli varmare så jag har en ursäkt att köpa en ljus jeansjacka.
Är hos pappa nu, ska äta go'midda ikväll med syskonen. Sen godis, chips och Almondy's glutenfri fantastiska marängkaka. Jag äter så mycket jag kan, försöker få med mig alla smaker som inte finns i norge hehe. Är illamående ganska stor del av dagarna. :S

Ska mysa ner mig med min bok nu. Hoppas allt är bra med er alla och att ni får en superfin påsk. <3

Love Left
Postat av: Mariam

Morgen, bitte!

2010-04-01 @ 17:08:53
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Isabella

Jag är också SÅ glad för att jag fick träffa dig så mycket som jag fick. Det gör ont att du bor så långt bort men ändå är du så nära. I love you baby!

2010-04-01 @ 19:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0