Projekt: Vår?

Vi har projekt fyra gånger om året i barnehagen där jag jobbar och nästa vecka är det dags för det näst sista projektet, nämlig VÅR. Vilket man ju blir extremt motiverad till då det snöar utanför fönstret och våren känns extremt långt borta. I alla fall, jag & kollegan jag har projektet med planerade det idag och försökte hålla humöret uppe. Man får göra det bästa av situationen och jag tycker vi kom på en bra plan trots allt. Ska renskriva den nu på datorn för att kunna ge ut till föräldrarna imorgon. Dagen har varit helt okej trots för mitt skitdålig humör imorse, däremot känner jag mig orolig i kroppen på något sätt. Magen krånglar och jag gnagde av allt nagellack under vårt avdelningsmöte. Tur att jag hade nagellack så det inte var naglarna som rök. Antagligen är jag stressad. Jag önskar bara jag kunde veta över vad?
Äter god mat i alla fall, sedan jag flyttade till tromsö har jag varit jätteduktig och noga med maten. Nu måste jag ju pga. magen men det är skönt att äta bra mat, att laga egen mat och skippa halvfabrikat. Såklart är jag lat ibland och då kan det bli nudlar eller pastasås på påse osv. Men då tillsätter jag oftast egna saker i som färsk tomat, bönor, linser osv. Idag äter jag en fantastisk sallad, alla som tycker sallad är äckligt och tråkigt borde prova denna. Har Quinoa Tricolore, ruccola, majs, tomat, morot, fetaost och så har jag snott lite av M's Mango balsamico. Underbart gott. Otroligt mättande och rikt på bra fetter och proteiner. :)
Nu ska jag ta tag i projektskrivningen för sen kommer JK hit om 1 1/2 timme ungefär.

Love Left
Postat av: Cici

Svar: Fy fasiken vilken het bild på Axl. Jag pluggar gymnasieämnen.. enbart hemifrån över datorn dårå. Det är grymt tråkigt men lärorikt antar jag.. Haha. Behöver lite fler poäng för att få mitt slutbetyg förstår du!

2010-04-13 @ 18:31:36
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0