Pushing Daises & Tv spel

Eftermiddagen och kvällen igår samt idag på morgonen/förmiddagen spenderade jag hos JK. Vi har förutom att lyckas vakna 7 en söndagsmorgon... igen...njutit av två av våra stora gemensamma intressen: Film/Serier och Tv-Spel. Bland annat såg vi klart serien Pushing Daisies. Serien är bara två säsonger och det är tyvärr inga planer på mer. Jag gillar denna serie massor, den är så mysig och skön att se på. Varje avsnitt är i princip självständigt och det är en feel-good serie utan några större invecklingar. Serien har en helt fantastisk grafik och det är massvis av vackra färger och former. Karaktärerna är lätta att tycka om (min favorit är Olive) och serien har en hel del fantastiska one-liners som är sjukt roliga. Jag skrattar och mår bra när jag ser denna serie. Det känns ganska tråkigt att vi nu sett allt som finns att se. I'm gonna miss the gang.


Vi har också roat oss med ett nytt spel JK köpt: Resistance:Fall of Man! Jag älskar verkligen tv-spel och kan bli helt besatt. Kommer ihåg då jag var yngre och vi hade Supernintendo, jäklar vad vi spelade. Just nu har jag ingen spelkonsol men JK har Playstation 3 och lillebror har Playstation 2. Restistance: Fall of Man är i alla fall väldigt kul. En del av uppdragen känns lite sega och omständiga men de flesta är bra, lagom svårt och bra tempo. Jag gillar science fiction delen av spelet och en del av monstren man ska döda är riktigt otäcka. Ett annat riktigt bra two-player spel till PS3 som jag måste tipsa om är Army of Two! Vi har spelat igenom det på alla svårighetsgrader hehe.

Love Left
Postat av: Zizi

Jag tycker synd om er som fortfarande har snö :/ våren är bland det bästa jag vet! :)

Hoppas allt är bra med dig bb. Ich vermisse dich, ganz ganz ganz doll!! :(

2010-04-11 @ 16:36:54
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Jens

Kristin Chenoweth och Ellen Greene! :D

2010-04-11 @ 17:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0