Roses

Haft en väldigt bra dag, sol, ute hela dagen på jobbet och flera tillfällen då jag tänkt "och detta får jag faktiskt betalt för!" vilket är en ganska sweet känsla på jobbet. Var och gymmade direkt efter jobbet och det var riktigt skönt, körde ganska hårt så vi får se hur kroppen mår imorgon. Har även varit iväg på ett styrelsemöte nu på kvällen, sitter ju med i barnehagens styrelse som assistent representant. Imorgon ska jag äntligen träffa JK igen, har inte sett han nu på två veckor och saknar han massor!
Sovdags nu, ska börja i en ny bok ikväll. Om jag orkar läser jag alltid då jag ligger mina underbara 20min på spikmattan. För det mesta blir jag alltid så extremt avslappnad och trött av det dock.
Måste visa en bild på denna fantastiska kopp som mamma hade köpt. Perfekta mys-te koppen.
Natti

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0