Söndagskväll

Nyss kommit hem från lite fikamys och bio med kombon och sweet S. Inget fika dock för min del, magen har krånglat hela dagen. Illamående och ont. :/ Var på SATS en sväng också och sprang på löpbandet. Förra våren/sommaren försökte jag börja jogga utomhus, sprang väl i 3-4 veckor innan kroppen sa ifrån. Ont i knän och rygg. Tyvärr är det mestadels asfalt och annat hårt underlag att springa på här. Men, jag ska göra ett nytt försök i år, lite mindre vikt att bära och förhoppningsvis en kropp som generellt orkar mer och är starkare. Kanske det går! :)
Filmen vi såg var i alla fall I Love You Phillip Morris. En väldigt varm och fin film som jag rekommenderar. Kan inte alls förstå varför den skapat sådan uppståndelse i USA, där det var svårt att hitta någon som ville distribuera filmen. COME ON? Man kan tydligen visa någon som får sitt huvud avhugget med otroligt grafiska scener där blod flyter, inälvor sprutar och folk dödar varandra för ingenting. Det är okej. Men att visa två homosexuella män som älskar varandra, nej det är alldeles för farligt. Sådant gör mig tokig! Länkar till en artikel om just detta där en del av citaten bara gör en stum.
Klicka hääär!

Nu kanske ni måste blunda för nu kommer en jätteprovocerande bild... omg omg omg.!

Godnatt!

Love Left
Postat av: Zarah

Jag har inte fått mitt schema för veckan än, så jag vet inte hur jag jobbar men jag säger till när jag vet. Borde få schemat idag :)



Jag vill också se den filmen! Men den har inte premiär här förrän den 29:e.



2010-04-12 @ 07:25:36
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0