This River of Thoughts

Ibland vill jag bara lyssna på den smörigaste av smörig musik, vältra mig lite i ångest och sjunga med för full hals. Det gör jag just nu, till tonerna av Michael Bolton. Finns det bättre smörsångare? Jag är uppvuxen med honom då det är en av mammas stora favoriter. Fortfarande sitter de flesta låtar som ett smäck hehe.
Det är jättehärligt ute idag, lite vind men sol och den värmer skönt i ansiktet. Jag har haft en fin dag på jobbet och ska på Yoga ikväll. Första gången jag provar den avancerade yogan på SATS men det går säkert bra. :) Försöker hålla tankarna borta från sådant jag ändå inte kan styra... typ framtiden. Men det är inte alltid lätt när utbildningar, boende, körkort och annat bara snurrar. Sen ska man ju bilda familj någonstans i detta med. Det blir lätt kaos i mitt huvud. Blir bra att få gå in i mig själv lite och stänga ute alla tankar på yogan senare. Ska snart göra mat, tänkte vänta till M kom hem och höra om vi ska klämma ett eppie Supernatural medan vi äter. :P Tror inte jag orkar göra någon avancerad mat, har fortfarande väldigt dålig matlust. Kanske pastasås och spagetti, mhm det lät faktiskt gott.
Denna bild är till dig mamma. <3

Love Left
Postat av: Cecilia

jaså, är det så? jag ska pröva, tack för tipset! :D

2010-04-21 @ 17:28:53
URL: http://cicii.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Oh, jag har inte sett slutet av säsong två än så är spänd. Och ja.. det är lite förbjudet och sexigt mellan Eric och Sookie. Håller med. Mihihi..

2010-04-22 @ 10:48:56
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0