Uppe med tuppen

Jag vaknade 6 imorse trots att klockan egentligen skulle ha ringt 7. Jaja, så är det visst oftare och oftare nu för tiden, jag håller på att pensioneras i förtid. Men det är lite härligt också, för det är så ljust här nu! Trots att regnet häller ner, blandat med snö och slask så är det faktiskt ljust nästan hela ens vakna tid. Det blir ljust kring 4 om natten och mörkt kring 23-24 om kvällen. Om bara 1 1/2 månad ca kommer det vara ljust dygnet runt.
Jag har bestämt att detta ska bli en bra dag. Det är fredag, jag ska på yoga efter jobbet och sen kanske hänga med Madde&Josse. JK reser bort till familj i helgen och även sweet M kommer vara borta ganska mycket så jag får roa mig själv. Vilket är otroligt skönt ibland. Jag ser redan fram emot en slapp helg med böcker, tv serier och film. Har samlat på mig en hel del osett nu på datorn så kan vara dags att plöja igenom en del. Vi måste även ha Supernatural maraton en kväll, nu har vi tre avsnitt kvar på säsong 4. Det börjar bli riktigt spännande.
Hoppas alla får en superfin fredag. <3


(OMG YES! Det är faktiskt några solstrålar som letar sig in genom mitt fönster just nu! Kan det verkligen vara sant? Jag har i alla fall på mig en ny tröja med blå ränder och lite puffärm, perfekt lagom snyggt vardagsplagg!)

Love Left
Postat av: Anonym

Du må ju ta å flytt tillbak till skellefte ;)

2010-04-17 @ 10:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0