Vårkänslor

Ändå början på vår ute nu, har varit fint väder i flera dagar. Ja, det kommer regn och snöblandat regn till veckan och ja, det är nog en månad till innan all snö är borta men ändå. Man börjar liksom se ett ljus någonstans, att livet blir lite lättare, energinivån lite högre och det är härligt! Helgen har spenderats med en låång dag på stan igår, först på köpcentret JEKTA och senare inne i stan. Hittade en del grejer till Turkiet resan, bland annat ny bikini, en jättesöt kjol, en klänning och lite annat. Nu fattas bara lite smågrejer som solskyddsfaktor, ny mascara osv. Jag längtar mer och mer, det börjar kännas mer och mer verkligt att vi ska åka.
På stan fikade vi på vårt favoritställe, Location. Dom har jättegott kaffe och man kan få det på soyamjölk! Bäst! Igår var dessutom deras hemlagade cookies ENORMA så jag kunde inte motstå. Jättebra att smälla i sig en cookie när man ska prova bikinis efteråt hehe.
Igårkväll var vi hemma, JK kom hit och vi hade filmkväll. Egentligen skulle vi goffa också men vi var alla så mätta att det inte blev speciellt mycket goffande. Smakade i alla fall på Dumle chokladkakan jag köpte i sverige och den var god, lite väl sliskig för min smak dock. Filmerna vi såg var The Men Who Stare at Goats (den var underhållande!) & The Fourth Kind (som inte var speciellt bra alls).

Vårt go-fika! :D

Idag har jag & M varit på en härlig promenad, vägarna har på de flesta ställen tinat fram nu i alla fall. Snart ska vi dra ner på Location igen och ta en kaffe innan det blir bio. Jag & JK ska se Clash of the Titans och se om den är så dålig som alla säger. M vägrar av princip se den haha.
Hoppas ni har en fin söndag!


Vår betyder Converse på! <3

Love Left
Postat av: Mariam

HAHA JAAAAAA, de har en reklam på TV-Shop som är jättetöntig.



yeees maybe i shall bite you with them one day, meehee.



Damn that IS a big cookie. GIMMIE GIMMIE GIMMIE

2010-04-25 @ 14:07:13
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0