Wait another day

Vi törs inte boka resa ännu, har fått ledigt från jobben men jag måste ringa VING imorgon och kolla upp lite grejer. Risken finns ju att detta förbannade askmoln kommer hänga kvar när vi ska resa och då måste jag kolla upp om vi får resan refunderad. Annars kan vi nog inte boka, jag har inte råd att chansa och kanske förlora pengarna. Samtidigt som jag kommer bli helt knäpp om vi inte bokar och så försvinner molnet trots allt... usch vad svårt. Men, blir det ingen resa nu ska vi försöka komma oss iväg i slutet på juni istället.

Jag har varit på yoga och det var skönt men jag är så himla disträ idag, så mycket tankar som snurrar i huvudet så jag har svårt att fokusera på något. Är trött och på dåligt humör så jag stannade bara hemma. Sitter med en skål vindruvor och en skål choklad. Har även en Ben & Jerrys i frysen men det var jag inte sugen på just nu. Jag tittar ikapp på "V", ett avsnitt kvar så ligger jag i tid igen. :)

Annars så håller jag på att drivas till ett nervsammanbrott av vår "nya" kyl. Vårt kylskåp gick nämligen sönder någon gång under påsk och har nu under två veckor fungerat mer som en sval med ca 16-18 grader. Igårkväll fick vi ett nytt men detta är alltså ett stort åbäke från x antal år tillbaka. OCH DET LAGAR ETT HÖGT SURRLJUD! Vi trodde kanske att det skulle sluta laga ljud då det var färdigkylt men det verkar tyvärr inte så. :S Just nu surrar det så högt att det överröstar min musik jag har på datorn. I korta stunder blir det tyst men mestadels surrar det. Det känns som att något försöker äta upp min hjärna. Det måste sluta låta innan vi ska sova annars åker det jävlart av. *Stabs*

Love Left
Postat av: Zarah

I love Dean and Sam!



Hoppas ni kommer iväg på er resa, bb <3

2010-04-16 @ 23:11:13
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0