We all feel like we're breaking sometimes

Jag är ledsen. Magen har ändå hållt sig ganska bra ett tag, jag har inte kräkts sedan min sjukskrivning slutade i mitten på februari. Jag har mått illa ofta men inte jämt, jag har hunnit glömma hur det kändes att vara riktigt dålig. Man glömmer så fort. Jag har hunnit hoppas och tro att det värsta är över. Men nu har jag mått väldigt dåligt igen i drygt en vecka. Illamående varje dag, i princip hela tiden. När jag ätit mår jag illa, när jag är hungrig mår jag illa, när jag vaknar och när jag somnar. Men jag har ändå hoppats att det ska vända, har ätit min medicin igen. Idag gick det så långt att jag kräktes igen. Det är nästan så att jag hoppas att det är magsjuka, allt för att slippa vara där jag var i januari. Tyvärr är känslan i magen alltför bekant, känslan av hur det lättar när magsäcken är tom är likadan nu som för två månader sedan. Jag försöker vara positiv och hålla minen men det är svårt. På tisdag ska jag hämta ut en ny medicin och prova, det är ett medel som ska liksom "trubba" av illamåendet.

Hoppas att M kommer hem snart så vi kan fly in i Supernaturals värld och jag kan fokusera på något annat ikväll.

EDIT: Det är magsjuka.

Love Left
Postat av: Zarah

Krya på dig,bb <3

2010-04-17 @ 21:54:55
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Isabella

Jobbigt att du mår så dåligt vännen! Jag tänker på dig och hoppas att det snart blir bättre <3

2010-04-18 @ 10:37:24
Postat av: Mariam

Fy, hoppas du blir bättre snart :( puss

2010-04-18 @ 11:24:19
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Cici

Krya på dig!!!!

2010-04-19 @ 08:35:23
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0