5 Augusti 2010

God Morgon!
Jag har just ätit frukost här hemma hos pappa och ska nu ge mig ut och måla lite staketbrädor som ska upp på vår nya fina bro sen. Det är så skönt att vara hemma så här länge, att bara kunna slappna av och umgås mycket med familjen. Förhoppningsvis är detta den paus jag behöver för att sen känna att jag vill vidare igen. Jag läser massor, håller just nu på med Jo Nesbö's Harry Hole serie. Så grymt bra böcker! Gillar du deckare borde du absolut prova de här, dom är geniala. Springer och hoppas att min höft ska hålla. Har haft ont och varit stel efter senaste två passen (massa stretching till trots). Är rädd att det är en inflammerad slemsäck eller något som spökar, riktigt frustrerande för jag vill springa. Fortsätter det får jag uppsöka en sjukgymnast.
Nä, staketen lär inte måla sig själva så det är väl dags att sätta igång.
Såhär snygg är man när man ska måla, mitt ute på landet i pappas kläder.

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0