Augustisommar

Luften är kvav. Det är 28 grader i skuggan. Svetten lägger sig som en hinna på kroppen så fort man rör sig utomhus. Eller inomhus för den delen. Det är augustisommar när det är som bäst.
Jag njuter av sista dagarna i sverige, på onsdag tar jag flyget ner till gran och börjar på livet där. Det är spännande, skrämmande och jag ser fram emot det samtidigt som jag gruvar mig massor.
Försöker att inte tänka på det för mycket, dagarna kommer rusa förbi fort nog ändå. Nu sticker jag ner på stan för en fika med Catta & sen möter vi upp pappa för trav! V75 på Skellefteå travbana idag, det blir toppen det.

Love Left
Postat av: Kristina

28 grader i skyggen?? Jeg hadde gitt min høyre lillefinger for å ha det så varmt i sola! I dag hadde vi sol og 11 grader. Da jeg gikk hjem fra jobb klokka 01 var det så vidt 7 og jeg var nær å bli en ispinne. Nyt varmen!



Du ser så flott ut bb! Kos deg de siste dagene hjemme! Blir gøy å starte nytt liv i Gran óg tenker jeg. :)

2010-08-16 @ 02:27:14
URL: http://darkoctobernights.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0