Galenskap

Igår sprang jag & pappa ett halvmaraton för första gången! Med tanke på att det längsta jag sprungit tidigare var ca 12km så var det väldigt spännande. Det gick helt fint dock och jag är supernöjd. Vi höll såklart jättelåg fart men målet var ju inte att få en bra tid utan att ta sig hela vägen fram. Idag har jag 5 blåsor på fötterna och en hyffsad träningsvärk i benen. Har även lyckats få skavsår på nyckelbenen, whaat?
Jag provpackade min resväska idag och fick ett utbrott, helt omöjligt och orealistisk att jag ska få med mig allt. Alternativ 1 är att lämna saker hos mamma som hon sen får ta med nästa gång hon kommer på besök. Vilket jag helst slipper då jag inte vet när hon kommer nästa gång och jag har lite issues med att ha mina saker utspridda överallt. Nog med att jag har saker på 4 ställen redan. Alternativ två är att satsa på extra handbagage och att flyget inte stoppar mig pga det..hehe. Vet redan att jag kommer få övervikt på min stora resväska. Aargh, jag hatar att packa, flytta, resa och greja. Seriöst, arhg!

*andas djupt* Nu ska jag ta mig samman och försöka att inte tänka på packning och skit resten av dagen. Har ju bara idag och imorgon kvar här! Ska mysa mest möjligt med mamma, hoppas på att hinna träffa syster igen och Isa&Ante&Milla.

Bjuder på några bilder från helgen:

Klara att ge oss iväg på en halvmara. Notera mina lånade apfula solglasögon!

Jag och bonusmamma Catta på en uteservering i lördags. Pizzatime!

Lillebror & jag vid pappas ny-fixade bålplats. Vi eldade, grillade bananer med choklad och myste.

Isa & Milla på Nolia. Hur söt kan man bli? <3

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0