Hejdå Sverige

Nu drar jag tillbaka till Norge igen efter några riktigt underbara veckor här hemma. Jag har haft det så otroligt bra och hunnit träffa nära och kära massor. Det känns tungt att åka nu med vetskapen om att det kommer dröja ända till jul innan jag får se de flesta igen. Samtidigt vet jag att det är avskedet som är värst, när jag väl har satt mig på planet mot arlanda kommer det börja kännas bättre. Jag ser ju fram emot att komma på plats i huset, få ordna som vi vill ha det, upptäcka och utforska Gran (där vi ska bo!), leta elljusspår och springstigar, hitta ett nytt jobb och framför allt - påbörja mitt nya samboliv med JK.

Tack för denna tid Skellefteå. Tack till alla underbara människor i mitt liv som gjort min tid här perfekt.
So long. <3

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0