Sisters Night

Igår hade jag en helkväll med min syster. Vi åt tacos hemma hos henne & hennes kille och sen drog vi och bowlade. Det var skitkul, man hinner spela så mycket när man bara är två personer. Efter det åkte vi hem igen och åt fruktsallad (av någon anledning hade vi blackout när vi handlade dock så vi hade bara tre frukter i haha) samt såg film. Mys! Hon bloggar förresten på www.gullerumpan.blogg.se - kolla in där. :)
Man måste ha cooola namn när man bowlar.
Slayer in action!

Idag har jag bara slappat hemma hos dem och sen hos mamma. Det regnar som fasen så man får sitta inne idag med gott samvete. Ska hem till pappa ikväll och springa ett intervall pass med honom. Blir spännande även om jag små-gruvar mig redan.
Hoppas ni har en fin söndag. <3

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0