Sliiiten

Har målat i nästan 5 timmar idag, det känns i ländryggen och armen kan jag tala om! Har även sprungit drygt 11km tillsammans med pappa och nu känns hela jag som gelé. Ändå skön känsla att vara trött i kroppen. Jag tror många i min generation så som samhället ser ut idag har den känslan alldeles för sällan. För att utgå från mig själv - innan jag började träna så kände jag i princip aldrig så. Och då hade jag ett aktivt jobb där jag rörde mig hela dagarna. Men det är inte ofta jag hade den här underbara känslan av att ha jobbat med kroppen, av att vara trött i musklerna och full med energi i huvudet. Mycket oftare man känner sig slut psykiskt än fysiskt. När ögonlocken bara faller igen och man kan inte tänka en vettig tanke för skallen känns som gröt. Trevligt med lite fysisk utmattning som omväxling.
Ska läsa en stund nu och sen blir det en tidig kväll. Imorn bitti åker jag in till mamma igen och imornkväll blir det fest!
So long!

Love Left
Postat av: Zarah

Det är så himla skönt att vara tillbaka i sverige igen! :) Imorron åker jag vidare hem, det ska också bli skönt. Ser fram emot att komma på fötter i den lilla hålan igen. Får se hur länge det håller i sig dock ;)

Hoppas allt är bra med dig bb (hoppas att höften blir bättre)

Puss

2010-08-06 @ 14:07:14
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0