The day after the party

God Morgon!
Jag mår faktiskt ganska bra idag, gårdagens festande till trots. Hade en jättekul kväll med massa nostalgi, nya bekantskaper och dans såklart. Vi förfestade i samma lokal som vi alltid hade fester i förut, för 3-4 år sedan och vi hittade även en gammal cd-skiva från någon fest då. Snacka om härliga minnen. Allt var bara toppen igår, musiken, stämningen, lagom mycket folk och detta var nog första gången ingen blev dålig och spydde någonstans. Det ska väl märkas att vi är några år äldre.
Bjuder på ett par bilder från igår,
Jag hemma hos mamma. Älskar den halvt transparenta tröjan!
Jag & min bästa vän Isa. <3
Idag skiner solen, det är redan riktigt varmt ute. Ska cykla iväg till min vän Miro snart så vi kan ta en långpromenad. Vad härligt livet är!

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0