Bloggen lider

Just nu är mina dagar... intensiva. Jag stiger upp 04.15 varje morgon, skyndar mig iväg till tåget och sover in till Oslo. Sitter och hänger på Oslo S nästan en timme (värsta tiden på dagen, tur att både jag & Jeanette stickar.) Tar tåg till Drammen, sover lite där med. Går till skolan i ISKALL vind varje dag, drammen är nu top 10 ställen jag aldrig vill bo. Kommer in på skolan, fryyyser! Sitter och väntar där en halvtimme innan resten av klassen dyker upp och vi börjar skoldagen vid 08.45. Lektioner fram till 15.20 och sen nästan hela procedyren hem. Så jag är hemma vid 18.30 på kvällarna och då är jag oftast helt körd. Då har jag dessutom läxor att göra, en pojkvän att hinna hälsa på ibland och en katt + ett hem att ta hand om. Eh. Omöjligt som ni förstår. Just nu måste jag prioritera skolan och ja, det kommer vara dom troligen minst sociala månaderna i mitt liv men så får det bli. Den lilla överskottsenergi jag har på helgerna tex. går till att göra ovannämnda saker jag inte får gjort annars. Så det kommer bli glest mellan inläggen här nu, hoppas ni förstår det. Så tittar jag in ibland och skriver när jag har tid och framför allt- lust. :)

Dags att sticka till tåget nu, om 7 månader är jag i alla fall konduktör. (om jag klarar alla prov osv men det är klart jag gör!)

So Long. <3

Ps. Det är fortfarande fuckings -20 grader ute varje dag. D:

Love Left
Postat av: malinaldi

Bejb, klart med prioriteringarna, allt greit! Med tiden kommer du att hitta ett tempo i allt detta men du är så jävla duktig och begåvad, du kommer att klara allt galant och sen så blir du världens bästa och mest kompetenta konduktör. Karriärstart NU. Mot våren-sommaren kommer det förhoppningsvis bli mer uthärdligt resande.



Spottar lite extra åt dig på Drammen, för in det på min hat-lista med. Jag har lämnat meddelande på din telefon, från en sliten till en sliten. Hälsa Jon och pussa Neytiri. Hoppas det inte är så kallt så länge till.



Saknar dig jättemycket.



Puss

2010-12-08 @ 17:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0