En hemlig deal?

Jag är bombsäker på att Neytiri och JonK har ett hemligt avtal. För varje dag när vi ätit middag och han tagit sin sista tugga kommer hon och lägger sig på hans axlar. Every time. Vilket gör det så smidigt för honom att säga "jag kan inte hjälpa till att duka av för nu ligger ju katten här...".
Seriöst! Hon gör det ALDRIG på mig. Jag tror han mutar henne med något godis.

Kolla in teamet alltså.

Dom ser ju lagom nöjda ut båda två alltså.

Älsklingar.

Love Left
Postat av: Mmmmmmmmmmme

HAHAHA!!!!!



<3 <3 <3



De ÄR så fina båda två! och Du! :)

2010-12-10 @ 21:30:20
Postat av: Mariam

Du förstår väl att jag kommer att åka till Oslo för kattens skull nu?

2010-12-13 @ 02:41:35
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Rori

SO DARLING

2010-12-19 @ 10:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0