Death and all his friends

Myser ensam hemma vilket är extremt ovanligt. Jag är aldrig ensam om kvällarna och detta känns lyxigt. Jag tycker om att vara ensam ibland, när det är självvald ensamhet. Kom då på att jag skulle fixa lite på den blogg jag haft väldigt länge utan att använda. Fastnade såklart i html-träsket och har fortfarande inte kommit upp. Måste det vara så svårt? Eller kanske jag bara är dum. Får i alla fall inte till hälften av allt jag vill och perfektionist som jag är tycker jag inte om att börja posta utan att ha allt 'ordnat'. Nåväl, nu blir det ett inlägg ändå, mest för att jag ska se hur inläggen blir att se ut och om jag ska pilla lite på den html-koden också.

Musiken för tillfället är Coldplay, Viva La Vida albumet. Några riktigt bra låtar där.

Provar lägga in en bild också bara för att riktigt testa här...

So long ♥

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0