Jag blir ju knäpp

Får inte till inläggsrubriken som jag vill. Vad jag än gör i html koder ändras inget här. Något måste ju jag göra fel men jag blir fan tokig av att inte förstå. Gaah.
Och hur i hela världen får jag bort länkarna till Allers & det andra tramset? Detta är ju bara frusterande. *suck*

Hilfe? Somebody?

Love Left
Postat av: Mariam

ÄLSKADE ÄLSKLING HAR DU EN BLOGG!!! VAD KUL!



Ja, vad fan, man är ju bara ung en gång ;) Sittplats kan man alltid ha sen när man är trött och grå =)

2010-02-27 @ 23:27:03
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Didi

Ja! Jag har haft bloggen hur länge som helst men aldrig brytt mig om att göra något med den. Nu tänkte jag dock ge det ett försök så får vi se hur det går. :)



Haha sant det. Jag ska ju faktiskt på stå med, fanns bara det i Oslo. :P

2010-02-27 @ 23:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0