3 dagar kvar...

Jag vill skrika. Högt. Argt. In i något. Jag är så trött på Tromsö. Idag, den 14 juli är det 8 grader, STORM, regnet piskar mot rutan, träden halvligger. Att börja dagen med att se ut genom rutan på sådant väder gör verkligen att luften går ur en. Man tappar lusten att jobba, att träna, att överhuvudtaget gå ut. Samtidigt som folk i sverige klagar på att det är för varmt. You know what? Jag byter med er, ANYTIME. För att dra på sig tjockaste kläderna man inte har packat ner, fingervantar och mössa mitt i juli? Inte kul. Jag lovar. Inte kul.
3 dagar kvar...

Love Left
Postat av: Mariam

HÅLL UT!!!!!!!!!!!!!

2010-07-15 @ 00:37:31
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0