Andas

M är på tur till sverige as I write. JK pysslar hemma hos sig. Jag är ensam i lägenheten och just nu är det ganska skönt. Bara för en kväll är det härligt. Imorn är jag säkert sällskapssjuk igen så jag förväntar mig att JK kommer vara här mycket i veckan. Har haft en jättebra dag på jobbet, en sådan dag som verkligen behövs igen med massa mys, skratt och gemenskap. Ungarna som skriker "aaaamelie" och kastar sig i armarna när man kommer, fantastiskt! Tror det kommer bli två fina sista veckor. <3

Jagade flyttkartonger efter jobbet men nejdå, OBS! har inga och Clas Ohlssons har slut och vet inte när dem får in nya. Typiskt. Hoppas JK har bättre lycka imorgon. Jag måste ju ha kartonger för att kunna flyttpacka. Väl hemma gav jag mig direkt ut på en joggingtur, det var sådär. Fortfarande lite förkyld och snoret bara rann. Det plus att all världens insekter verkar ha samlat sig i joggingspåret runt sjön vilket innebar ett par flugor i ögat (AJ!) och en som jag råkade svälja. Yiiikes. Måste hitta en ny runda att springa. Men bra var att det var härligt att vara ute, bra ljudbok i öronen och att jogga är verkligen egentid. Tid att tänka, reflektera och bara andas. Om än något anfådd. ;)

Har bakat färdigt till imorgon nu, är spänd på hur chokladpajen blir, jag har ingen pajform så har gjort den i en vanlig rund form med löstagbar botten. Frostingen blev god, ser fram emot en kopp kvällskaffe & en cupcake senare! Ska msn-dejta med sweet Zarah också.

So long!


Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0