Baka Baka Liten Kaka

Vi har en tradition på jobbet där den som hade födelsedag senast bakar till den som har efter. Så nu är det min tur att baka till bästa A på jobbet, hon fyller år imorgon. Dock ska jag baka till tisdagen istället eftersom vi ska på tur imorgon och vara borta i princip hela dagen. Men smygbörjar idag med att baka två sorters muffins. Båda enligt recept från Sandras blogg! www.dromkaka.blogg.se ! Ni borde ta en titt där om ni gillar bakverk, den är super. Jag har bakat kladdkakamuffins & muffins med kolasmak. NamNam! Imorgon ska jag göra frosting till dem (också efter Sandras recept!) och sen ska jag baka en ny chokladpaj jag inte provat förut. Recept på den finns här: http://kalasgott.blogg.se/. Det blir spännande att prova den imorn. :)
Bild från Sandras blogg. Visst blir man frestad?

Love Left
Postat av: Mariam

Det kan vi säkert! Vi kanske kan höras på fb så länge, går lite snabbare :)

2010-07-04 @ 22:13:10
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0