Blandade Känslor

Kommit hem efter sista dagen på jobbet nu. Väldigt blandade känslor. Kramade ungarna hejdå och fick verkligen kämpa för att inte börja gråta. Tungt. Är glad att jag har semester nu ett tag först. Det hade varit svårt att få från detta jobb idag och sen börja ett nytt på måndag. Behöver lite tid, smälta saker. Denna vecka har gått så otroligt sakta och fort på samma gång. Jag har mått dåligt, haft ångest, varit ensam och samtidigt tror jag det har varit bra. Klar för ett avslut. Gruvar mig redan för det värsta som blir att krama M hejdå när jag drar igen och hon blir kvar här.

Fredag eftermiddag nu, de flesta här i stan ska på Buktafestivalen. Jag ska springa långtur, packa, filosofera och ladda inför hemresan imorgon.
Hoppas ni har en fin fredag. <3

Love Left
Postat av: Mariam

Det kommer bli okej, avsked är en del av livet och du har massor att se fram emot! Kram på dig

2010-07-16 @ 16:13:13
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0