Damn you, cold!

Jag vill inte vara förkyld. Skit. Hela huvudet är tungt, bihålorna värker och jag känner mig halvt bedövad. Blir en lugn helg med vila, vatten och värktabletter. Ska till JK ikväll och mysa, han har semester nu den jäkeln. Ska mysa massor med M också, sista helgen vi bor ihop nu. *snyft* Hon åker till sverige på semester på måndag. Kommer bli konstigt att bo här själv i två veckor innan även jag tar semester. Det känns som att huvudet ska ramla av kroppen snart så jag skriver inget mer idag utan bjuder istället på en bild.

Bästa M & Jag.

Love Left
Postat av: zarah

Jag saknar er, bbs! <3



Ska vi boka måndag för msn? Kommer något ivägen så fixar vi en annan dag :)

2010-07-02 @ 20:04:54
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: kombon M

UFF och UFF!!!! Neeeeeej!! Sista helg? Ja, fan, det är det ju!! Jävla jobb-koma. Usch!!



Jag VILL egentligen inte flytta isär men vad fan. FAN.... SUCK. Allt kommer att bli bra. Allt går fint. Det GÅR bra. Det går BRA. :/ 'pustar litt'



Jag lär ju hänga i Oslo då och då, så det är ju skönt. Du älskar ju Tromsö (heeee) så du kommer ju upp och softar med. Tur jag flyttar så nära flygplatsen. Hehe.



Nu har jag gjort mycket av adressändringen och bråkat med en massa lösen och skit. Ska se nya (well, 1 v gammalt m jag hinner/orkar ju aldrig se det!) True Blood.



See ya tomorrow. T-L kommer evt förbi oss en sväng på kaffe under dagen. Hoppas du mår bättre imorgon.



Puss honey

2010-07-02 @ 21:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0