Fembot

Jag är uttråkad. Redan less på att vara ensam och det är fortfarande 4 hela dagar kvar innan jag börjar resa. Sen ska jag resa ensam i 13 timmar också ungefär. Uugh. Jaja, det blir mycket film och läsande i veckan. Igår såg jag bland annat "Cloudy with a chance of meatballs", jättesöt film var det. Såg även Lasse Hallströms senaste "Dear John", den var helt okej också. Är glad att jag jobbar om dagarna så jag får något socialt umgänge. Så, jag ska slå på kvällens första film nu och sen kanske jag ska ägna lite tid åt min newfound guilty pleasure... Dean/Castiel fanfiction. Woho!

Oh, nu kom jag på att det nog kommit ett nytt avsnitt av True Blood! Yaay!


Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0