Förkyld

Det är inte trevligt att vakna med världens förkylning i kroppen. Har väl känt att det varit på gång ett par dagar och imorse var det knock out. Snorig, tjock i skallen och trött trött trött. Legat på soffan mest hela dagen och halvslumrat, läst lite och druckit massa vatten. Förhoppningsvis är det snabbt övergående, vill ju inte ligga helt utslagen hela helgen. Har i alla fall fått klart tvätten och lyckats adressändra - en sak att stryka från den alltför långa listan jag har med "saker att göra innan flytten".

Kvällen igår var super. God mat på RÅ, 14 bitars vegetarisk sushi satt fint. Uppskattade lokalen, maten, presentationen och efterätten. Tycker om när man märket att det ligger lite tid och en tanke bakom maten, det ska vara en fest för ögat såväl som för gommen. Bäst var maki rullarna med cream cheeze, rödbeta & avokado. NAM! Kommer garanterat äta där igen innan jag flyttar från tromsö. Eclipse var bra, tycker dom har fångat bokens viktigaste stunder och jag är nöjd. Dock så blir det lite väl smörigt ibland precis som i de två första filmerna. I boken är det så mycket mer innehåll, mer annat emellan alla "åh herregud så kärleksfullt och intensivt och du är mitt liv nu blabal". I filmen staplas dom lite på varandra vilket gör det till en stor smör-fest. Nåja. Nu är siktet inställt på November och HARRY POTTER !!!!!! Oj vad jag längtar.

Jag har försökt bota mig själv med lite väl mycket choklad idag så jag tror jag ska göra en fräsh smoothie istället nu för att pigga upp mig. Älskar min nya blender som jag fick av mamma i födelsedagspresent!

Denna fantastiska grej är det jag har:
<3<3<3

Love Left
Postat av: Zarah

I miss you too, bb!! <3

Att bussa mellan oslo och karlstad är ett måste! Åh, va jag längtar!!

MSN till veckan är också ett måste. Vi åker till Sylt nästa torsdag eller fredag så det måste bli mån, tis eller ons :)

2010-07-01 @ 15:45:39
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Mariam

Hm, jag fick höra att den var bättre än de två första. We shall se...

2010-07-02 @ 09:57:07
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Kristina

OMG, innså nettopp noe STORT. Du bor i Oslo-området fra høsten av, ikke sant? Hva sier du til å dra på premieren av Harry Potter & the Deathly Hallows part 1 sammen?! Jeg og sistersen skal nedover for å se den der uansett, helst på førpremieren om de gjør noe stort med det igjen, men om du ikke har planer med noen andre...? What'cha say? :)

2010-07-04 @ 16:38:33
URL: http://darkoctobernights.blogspot.com
Postat av: Kristina

Og så klart, god bedring bb. Bli frisk snart!

2010-07-04 @ 16:40:29
URL: http://darkoctobernights.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0