Freeedag!

Det är fint väder, jag har haft en toppendag, suttit och spelat kort på altan och druckit en öl & ska snart dra ner till stan för att äta middag på bästa RÅ! Sushi nam nam!
Hoppas ni har en super fredag!

Love Left
Postat av: kombon M i Sweeeden

Åh bejb, vilken fin avtackning du fick och vilket fint armband! Tror du bölade massor. Heeee. <3 Superpassande böcker med, hihi!



Spännande med kartonger och flytt nu, ojoj. Om du kunde vattna på våra växter lite samt slänga över Jorunn-Edgar till grannarna så är det topp! :D



Idag har det varit cyklande hit och dit i byarna, luktande ute efter regnet, trädgårdsarbete, filmåterlämning, stadsbesök med mellansyster på OMG!!1!! stormarknader (jag fattar inte hur jag ska kunna släpa allt till Tromsö igen..) och väntan på bokpaket (aaaarghh!!). Bara Ingrid fattas idag...



Jag KAN ha råkat köpa ett par klackskor/sandaler. Men dessa var gåvänliga. Och absolut nödvändiga. Absolut. 5 nagellack, 2 nya 4p ögonskuggor och en läppglans med. Skvallertidningar och en MASSA MASSA kul choklad i smaker jag aldrig sett förr. Ska bara smaka ungbakade chips så är cirkeln sluten. ;P



See ya soon, bb!

2010-07-09 @ 19:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0