Gåvor & Avsked

Idag överraskade mina fina arbetskamrater mig med presenter. Vi samlades alla på fellesrummet och satt i en ring. Så börjar min närmaste chef, G, att plocka upp presenter som olika ungar fick komma fram och överlämna till mig. Det var så fint och jag blev så rörd. Till slut fick jag ett jättefint kort som jag läste högt och då kom tårarna, det är allt bra fina arbetskamrater jag har. <3 Jag är redo för nya äventyr och redo att lämna Tromsö men det känns faktiskt tungt att säga hejdå till en del av dem jag jobbat med som jag tycker otroligt mycket om. För att inte tala om alla underbara ungar! Nu jobbar jag ju nästa vecka också men idag var sista dagen som jag, G & A jobbade tillsammans på vår avdelning.
Hemma nu, ska börja packa idag. Ser inte fram emot det men det är bara att köra på med hög musik och positiva tankar!
Fick dessa två böcker! Passar perfekt då jag nyss fått en blender & min favoritsak att baka är just muffins!
Fick ett jättefint armband också som jag visar senare.

Love Left
Postat av: Zarah

Åh vilka härliga kollergor du verkar ha! :)

Jag förstår vad du menar med att man är redo för att ge sig iväg, men att det kommer bli jobbigt att ta avsked. Jag försöker mysa med ungarna nu så mycket som möjligt innan jag ger mig av. Jag har ändå bott hos dom i över 15 månader. Det kommer vara jobbigt att lämna dom även om jag är mer än redo att åka hem :/

2010-07-07 @ 22:43:48
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Catharina

Muffinsboken - har jag oxå. Tyckte det skulle vara en god (?) idé att baka mig igenom recept för recept... Men började med sidan 91 och sen har jag och Evve snöat in totalt på dem - gärna med hallon enl sid 111 och ikväll bakar vi såna - igen!.

Superfint armband - fina kollegor att minnas <3

Kram på dej!

2010-07-08 @ 16:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0