Hejdå Tromsö

NU tar jag semester. Ironiskt nog är det strålande väder här idag, redan 16 grader och klarblå himmel. Visst är det typiskt? Jag tar det som Tromsös sätt att säga "Yep, I've been an idiot but at least I'm gonna say goodbye with dignity"!


Namaste!

Love Left
Postat av: Mariam

hahaha du är så söt

2010-07-17 @ 17:49:57
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: kombon M i Sweeeden

:)



Äntligen tillgång till nätet! Jag vet precis hur det känns, ya know. Jävla skit-tromsö. Är i dagsläget väääldigt tveksam till beslutet att stanna ett år till där. Får väl se.



Jag ringde upp hela batteriet igår från mobilen. Men blev mycket roligare att köra de 2 timmar det tar från stugan. Härligt med bil ändå. Det är SÅ vacketr här. Sverige är SÅ vackert. Norra sverige är fantastiskt m vatten, skog, åkrar och enorm lummighet. Solnedgångarna var natt från päronens vardagsrum är AMAZINKH. Fälten, ljuset, lukterna. Mmmmm.



Ok, detta börjar likna mer ett blogginlägg. hehe. Hoppas du kom fram tillslut igår, jävla cominor och SJ. Njut änligen av tiden! Det tar 3-4 dagar att landa. Vädret är inte på topp men termen SKITVÄDER har fått en helt ny definition sedan Tromsö. Ses förhoppningsvis senare i veckan, bejb!



Nu ska jag hämta det &%#&(?+-bokpaketet på lokalbutiken som ÄNTLIGEN kommit. Och pussa på Ingrid. :)



Men Mammaaaaaa. <3 <3 <3 //the M

2010-07-18 @ 12:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0