Hur bra kan man ha det?

Sådana här dagar hade jag nästan glömt existerade. Sådana här dagar när allt bara är så jäkla bra att man undrar om man verkligen förtjänar det. Tågresan hem igår var inte sådär jättekul, vi blev två timmar sena och det satt ett gäng galna danskar i min kupé som drack öl, rökte ut genom fönstret och var högröstade. Var ändå bara glad av vetskapen att jag var på väg hem. Telesamtal med bästa M, filmer på datorn och en rosa solnedgång gjorde resan helt okej trots allt.

Idag har jag solat, skrattat, pratat, cyklat till tomatodlingen i byn (älska älska att cykla. total frihet), myst med syster, bror, systers pojkvän, pappa, bonusmamma, mamma. Försökt hjula på gräset, pratat träning med totalt träningsfixerade lillebror, druckit kaffe i solen, jagat inseketer, sprungit en ganska snabb 5km tur med pappa i SKOGEN <3, fågelsång, en hare som skuttade på stigen, rasslade löv, mjukt underlag och aaah... kan det vara så här toppen? Saknar bara JK och vissa vänner.

Dessutom fått veta att CRASHDÏET ska spela här i stan på torsdag!! OMG YES!! Tagga!!

Livet är underbart & jag är så tacksam.
Namaste. <3
Bjuder på en bild från tågresan igår.

Love Left
Postat av: Cici

Oh, gå och kolla Crashdïet :)

2010-07-18 @ 22:29:20
URL: http://cicii.blogg.se/
Postat av: kombon M också i Sweeeden

Åh gud jag vet precis, PRECIS hur du menar, sister!! Allt är så underbart. Älska Sverige. Friheten, luften, temperaturen. lukterna, ljuset, färgerna och no-limits känslan. Underbart! Det är så jävla vackert här.



Hoppas den sitter i länge, länge för dig - du förtjänar det!



Vi ses! <3



:D

2010-07-19 @ 13:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0