Last time Tromsö

Är tillbaka i tromsö nu, kom igårkväll efter ytterligare en dag med försenade tåg. SJ - I do not like you. Ska under helgen städa ur lägenheten och från ikväll sova hemma hos M i hennes nya boende. Tromsö överraskar med strålande väder, jag som såklart bara tagit med jeans. Blir ändå bra att vara här en helg, resan till trots. Ett avslut på en fantastisk tid som kombo med M. Skratt, tårar och så oändligt mycket kärlek. Tur att vi båda blir att bo i norge så långa telesamtal är möjligt.

Ska traska ner till stan nu och hämta ut ett paket som tydligen väntade, ingen aning om vad det kan vara. Sen städa, flytta och imorn en lugn dag med café & förhoppningsvis Inception på bio. :D

Bild på mig & JK från i onsdags.

Love Left
Postat av: Zarah

Sv. Dom här 17 månaderna i Hamburg har varit som ren terapi för mig. Jag vill inte ens tänka på vilket vrak jag var innan jag kom hit. Då var jag tvungen att lämna sverige, åka bort för att hitta mig själv. Nu kommer jag tillbaka till Sverige som en annan person. Jag har förändrats något enormt under de senaste 17 månaderna. Nu är jag redo för livet där hemma igen.

Det känns tråkigt att lämna Hamburg, jag trivs så bra här! Men jag vet att det är dags för mig att åka hem. Jag kommer tillbaka hit och hälsar på.



Jag ser fram emot att höra din röst, bb! :)

2010-08-03 @ 11:22:18
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Mariam

VADÅ TILLBAKA I TROMSÖ? VI SKULLE JU TELE?! :(

2010-08-03 @ 20:23:07
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0