New Babies

Jag har nya löparskor!! Wiiiiee! Har tidigare bara haft ett par helt basic joggingskor köpta på rea. Dom funkar helt fint till gymmet och olika timmar på sats men har känt att jag fått lite ont i fötterna då jag har sprungit mycket med dom. Vet ju att det viktigaste när man springer är bra skor, för att förebygga skador i leder och knän. Speciellt om man springer på asfalt vilket jag gjort en del. Så nu har jag unnat mig ett par splitternya skor. Fick hjälp att se vilken sorts sko jag behöver och det visade sig att jag överpronerar ganska mycket.
Längtar som attan till jag får provspringa dom! Blir måndag eller tisdag beroende på hur mycket träningsvärk jag får efter dagens step-power pass.

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0