Skeå by day

Åkte in till stan och mamma imorse. Har promenerat lite (bara lite stel efter gårdagens springning, inte alls så farligt. ) med mami och sen lånade jag hennes cykel ner till stan. Jag älskar fortfarande att cykla, det är så underbart. Skellefteå är verkligen en cykelstad också, det är otroligt lätt att ta sig fram. Mötte upp pappa & syster för lunch. Solen kom fram och vi satt ute och mumsade. Sedan följde syster med mig till polisstationen där jag fixade ett nytt pass. Går från att se ut som en brottsling till att se ut som en blåst blondin. Vet inte om det är en uppgradering direkt. Varför lycklas man aldrig se normal ut på passbilder? Strosade runt i staden sen och konstaterade att det enda jag är sugen på att köpa är träningskläder. Normalt? Hittade inget på favoriten Gina Tricot, inget på H&M, Stadium däremot? Jippie! Där rök 800kr bara sådär. Hoppsan. Köpte även ett par skitsnygga leggings jag tänkte ha imorn på Crashdïet. Måste bara hitta något att ha till. Åkte sedan iväg och hälsade på min vän Miro. Vi handlade lite och lagade middag. Sen skulle hon iväg så jag cyklade hem igen, nu väntar jag på att mamma ska komma hem och mysa med mig!

Om två dagar kommer min älskling hit. <3

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0