Solen skiner!

Hade en jättefin kväll igår (förutom en liten stunds illamående och kräkning), massa mys med JK, fint väder, god mat, slötittande på film i soffan & googlande efter Sphynx katter. <3 Idag vaknar jag till sol, 18grader i skuggan redan, supergod frukostsmoothie och bara känner att livet är ganska härligt. Jag har en vecka kvar i Tromsö nu, den ska jag njuta av allt jag kan. Senare idag kommer JK's mamma och syster för att köra över hans grejer hit, allt som ska med flyttlasset. Blir förhoppningsvis mat tillsammans i solen på vår altan i eftermiddag. Först nu ska jag dock vattna våra blommor, dammsuga & byta vatten till fisken. (Se vad duktig jag är M!) Sen blir det en härlig joggingtur i solen. :)
Bild från igårkväll, öl & kortspel på altanen.

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0