Ändå bra Måndag

Jag är ganska trött och sliten nu, träningsvärk som molar i benen, magen som inte gör sitt bästa för att jag ska må bra. Men har ändå haft en fin dag, en sådan där dag som haft fler guldkorn än sandkorn. Var på cykeltur på förmiddagen tillsammans med några av ungarna. Jag på en alldeles för liten lånad cykel och regnet som bara ökade i styrka under hela timmen vi var ute gjorde att jag blev kall regnkläder och fleecekläder till trots. Men ändå. Jag älskar att cykla. I Skellefteå cyklar jag överallt och jag saknar verkligen min svarta pärla. Med cykelkorg. <3
Förhoppningsvis kan jag få den till Gran när jag flyttat i höst. Så, jag njöt ändå av cykelturen. Eftermiddagen var vi inne, jag tullade och lekte med ungarna. Spelade spontant Hans&Grethe med fingerdockor efter lunchen och klädde ut mig till fruktpirat under fruktstunden. Jag gillar när det finns utrymme för att vara spontan, vi har tid och ungarna är med och tycker det är kul.

Nu har jag & M precis sett Dr.Horrible's Sing-Along-Blog. Ett Joss Whedon projekt som mest bara var hm, weird men kul på typiskt Whedon vis. Ska klämma ett avsnitt Dexter också innan det är sängdags.
Så. Ändå bra Måndag. :)


/  

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0