Cravings

Varje månad när jag får lön är det likadant, jag blir så extremt sugen att shoppa. Jag vet att jag har pengar och jag måste seriöst nästan binda fast mig själv för att inte köpa något. Ofta händer det som hände förra månaden, jag hade tränat och strosade genom stan på vägen hem. Tänker "nu kan jag ju gå in på H&M en snabbtur och kolla på nagellack, eftersom jag är lite svettig vill jag ju inte prova kläder". Heeeh, snacka om att lura sig själv. Kom ut med träningsbyxor och ett linne. Så nu när jag dagen efter lön ska ner och träna kommer jag ta en omväg hem. Inte genom stan. Fast jag "behöver" ju fortfarande några nya nagellack... ;)

Top 5 Cravings Right Now:






Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0