Dexter ate my heart

Sett klart Season 3 nu. Man, I love it. Beroendeframkallande är bara förnamnet. Nu har vi en säsong kvar som vi måste hinna se innan jag & sweet M flyttar åt olika håll. (Snufs!) Borde inte vara några problem så dedikerade Dexter fans som vi är just nu. :)

Annars så blev det ingen doktor imorse, min fastlege har fuckat upp och "glömt" meddela mig att hon bytt kontor. Vilket innebär att jag efter 15min väntan imorse får beskedet om att "vi kan inte hjälpa dig, du ska till ett helt annat legekontor nu". Grrr. Ringer nya kontoret och nejdå, min doktor är inte ens där idag och jag kan inte få träffa någon annan. För att få tid imorgon måste jag ringa imorgon. SERIÖST? Det går inte ens att boka tid en dag i förväg. Vilket innebär lite planeringsproblem då man inte vet när man får tid. Bytt vakt på jobbet, ordnat alternativ sysselsättning där om jag missar den stora gemensamma turen alla i barnehagen ska på och grrr. blir bara så sur och frustrerad för att det ska vara så omständigt. Tar hon mig inte på allvar heller imorgon då jäklar.


Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0