Ett gott skratt förlänger livet

Så det var vad jag gjorde igårkväll. Skrattade alltså. Jag & JK träffade först min vän och arbetskamrat S och hennes kille på ett café. Drack varm choklad och spelade kort. Efter en timme drog vi till ett annat café där insläppet för kvällens event började 20.00, så satt vi där i en timme och spelade mer kort (Jag vann!) innan det äntligen var dags för...
GRATIS ÖL! Har skrivit om dom i ett inlägg tidigare, tror det ligger i arkivet för mars. Det är i alla fall ett teatersport lag som improviserar allt på scen. Dom är jätteduktiga och igår var en av de bästa kvällarna. Alla scener är inte lika bra såklart men många är så fantastiska att man skrattar så man kiknar. Lokalen är lite väl liten, det blir otroligt trångt och varmt därinne men samtidigt är det kul för man kommer så nära allt och ser bra.
Hade en superkväll och är fortfarande på gott humör. Ska iväg till jobbet nu, har senvakt vilket betyder att jag slutar 16.30. Sen ska jag direkt på SATS för ett kombinerat pass med HighPulse & Power. Inte provat det förr så det blir spännande. På jobbet ska vi förresten plantera ut våra blommor som ungarna har sått, dom har vuxit sig stora i fönstret nu. Undrar hur stackarna ska klara sig ute i tromsö "sommaren" vilket hela denna vecka betyder 7 grader, väldigt mycket vind, regnskurar och rå kall luft. *grrr*

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0