Friday Night = asleep soon

Ja, det har varit en fin vecka. Men också en intensiv vecka men mycket turer, packning, planering osv. Nu är det äntligen fredagkväll och jag vill bara sova. Har varit på en långpromenad med M, ätit fruktsallad och sett ett avsnitt av Dexter. Nu är det sängsdags. Det är sällan jag orkar göra något speciellt på fredagskvällarna, jag är nästan alltid helt slut. Däremot brukar jag vakna tidigt på lördagarna och har då massor med energi. Imorn är planen att träna så tidigt jag bara orkar för att sedan kunna gå hem och jobba. Yep, you heard right. I helgen har jag även med mig arbete hem som jag måste försöka få färdigt. Förhoppningsvis kan jag klämma in lite pojkvänsmys, promenader och dexter tittande där emellan.

Nighty Peeps. Hoppas ni har mer energi än mig på fredagskvällarna. <3

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0