Ikväll är det dags!

I födelsedagspresent från bästa M fick jag ett fint kort och en inbjudan till middag & bio. Så ikväll går vi till den nya sushirestaurangen här i stan (hoppas hoppas den är bra! älska veg!sushi!!) och sedan är det äntligen dags att se ECLIPSE!!! Jag är jättespänd och hoppas verkligen den lyckas göra boken rättvisa. Eclipse är min favorit av böckerna och det finns vissa scener dom bara inte får ha gjort "fel".

Jeg gleder meg!



Love Left
Postat av: Catharina

Har en sugen ung tös här - dvs inte jag själv om förtydligande nu ska vara nödvändigt ;-) - vill gärna ha en recension av dej när du premiärskådat klart bruden! Kram så länge...

2010-06-30 @ 18:33:56
Postat av: Isabella

GAAAAAAAAAAHHH AAAAH, jag är ganska avis! När jag skulle boka biljetter i söndags(!) var det slut. jävla fan. Men jag ska kolla om det finns nu på söndag! Gud vad jag längtar:)

2010-06-30 @ 20:38:15
Postat av: Mariam

Have fun babe!

2010-07-01 @ 11:38:07
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Mariam

yes :)

2010-07-01 @ 12:32:28
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0