Jag njuter...

...av att ha mamma här. Vi pratar, skrattar massor, kramas och bara är. Hon åker hem igen tidigt imorgon men tack och lov ses vi ju snart igen när jag kommer hem på semester. Idag har till och med solen tittat fram vilket gör underverk för humöret. (att dom sedan har spått regn lördag,söndag,måndag,tisdag,onsdag är en annan sak...) Jag är glad för att jag är ledig hela denna vecka, en chans att stanna upp lite och vila. Ingen stress, magen har skött sig bra sedan torsdag och jag är glad. Har börjat packa lite smått idag, ska köpa fler flyttkartonger och sedan packa på riktigt efter måndagen när M dragit på semester. Så slipper hon vara mitt i allt stök jag kommer laga. Bara två jobbveckor kvar sen, jag ska njuta av varje dag med "mina" fantastiska ungar. Tatueringen läker jättefint! Just nu är livet ganska så fint.

Namaste!

Love Left
Postat av: Zarah

Åh va härligt att ha mami hos dig! Läste just om att hon överraskade dig. Så underbart!! :)



Jag gillar din tattoo, bb. Jättefin!

2010-06-29 @ 16:56:01
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Isabella

Så härligt att höra att det är bättre med dig, det glädjer mig verkligen! Vilken underbar present att få mamma på besök :) Tack för ditt sms idag, det värmde! Saknar dig så jag snart sprängs, tur att vi ses snart ;)

2010-06-29 @ 17:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0